čtvrtek 18. dubna 2013

Čtvrtek na dvě věci..

.. na hovno a na nic!:D

Uff, tak už aby byla zase zima, ne?!:D Neee, dobře, to asi nechci ani já, ale nějak mě to teplo zmáhá.. Asi moc velký teplotní skok najednou nebo nevim, co to jako uplně je tohleto.. A ta voňavoučká těla v tramvajích, hmmm..:D :-!


Už od rána je mi nějak divně.. Nic mě nebaví, nechce se mi ani smát.. Pohádala jsem se s kamarádem.. Prostě děs.. Navíc mě po včerejšku zase rozbolela záda, jsem kráva blbá, že jsem ještě nepočkala se cvičením.. :/ Ale viděla jsem rvačku a zasahovala policie.:D (to je teda terno, co?:D:D)

Spolubydlící jela domů, takže mi ani nemůže udělat tu svojí masáž, po který mám vždycky orosený čelo..:D A je mi tu samotný smutno..:(( Jsem sice asi spíš introvert, co moc naživo neumí komunikovat, ale jsou chvíle, kdy i mně vadí ticho a samota..

Jedno pozitivum - dneska mi kámoška vyzvedla müslli z Mixit.cz :) Takže už mám zase něco dobrýho k snídani..
Zítra jedeme na biologickou exkurzi na karlštejnsko, tak doufám, že nebude pršet, má se zase ochlazovat.. A nemám co na sebe a musim brzo vstávat a.. Grrrr!:( :D

Tak jsem si zafňukala, postěžovala a můžu jít spát, abych vůbec zítra někam došla..:D

P.S.: Takhle jednou bude vypadat moje dítě.:D


8 komentářů:

  1. Buď ráda, že nemrzne!! :D
    Taky jsem spíše introvert ;) ale když jsem úplně sama, tak je mi tak nějak smutno :D .. takhle bude vypadat tvoje dítě? :D tak chlupatý? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda!:) Jen mě to teplo nějak zmáhá po tý nekonečný zimě.. Moje dítě bude taky určitě strašně ošklivý..:D I když ta opička je roztomilá, takže asi to neni uplně přesný :D

      Vymazat
  2. Ctvrtek byl krasnej, ti dam ze se ti to nelibilo!:D ba ne, chapu, protoze to byl fakt skok..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, byl krásnej..:) Ale prostě takovej šok, po kterym jsou všichni vyřízený..:)

      Vymazat
  3. Míšo, já tomu teplu také 2x neholduji ... Mám ráda sluníčko, ale tak 15 stupňů mi bohatě stačí ...! Drž se!, bude lépe!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tak já mám teplo ráda, miluju léto a sluníčko, ale v Praze je to strašný, ještě když nemám co na sebe..:D Jednou musí být zase fajn :) Díky!

      Vymazat
  4. Je to spíše tím teplotním šokem, ono rozdíl ze dne na den 15C rozdíl je přece jen mazes... :-)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za milé komentáře! :) Přijďte zase! Na komentáře odpovídáme tady na blogu.