neděle 15. září 2013

Do roka a do dne..


... přijdu si pro Tebe?!:D Neneee, tohle je jen můj seznam přání na rok dopředu..:) Nejspíš přání budou

přibývat a také se postupně řadit mezi splněné, uvidíme, jak mi to půjde.:) Prozatím jsem si na sebe vymyslela následující:

MOJE TĚLO:
1) Dostat se pod 82 kg  - 12.10.2013 naváženo 81,6 kg :)
2) Dostat se pod 80 kg
3) Dostat se pod 78 kg
4) Dostat se pod 75 kg
5) Dokončit soutěž na blogu Maminy Zdeniny
6) Ubrat aspoň 3 cm přes břicho
7) Ubrat aspoň 7 cm přes břicho - dlouhodobější cíle, nějak mi to ubývá všude jinde, jen na břiše ne..:(
8) Ubrat nějaké cm přes zadek - já se klidně s velkým zadkem smířím, jen kdybych měla ploché bříško..:D
9) Dokončit soutěž s L. Training (odkaz je na FB skupinu)


ZDRAVÁ STRAVA:
9) Pořádně pít
10) Ochutnat něco nového
11) Pořádně a pravidelně jíst, nevynechávat jednotlivá jídla během dne
12) Nebýt líná vařit si a krabičkovat do školy
13) Koupit si protein
14) Číst etikety, přebírat zboží
15) Zařadit další porci zeleniny - zatím u mě převažuje ovoce, mám ho radši, než zeleninu..
16) Vyzkoušet nějaký zdravý dezert
17) Na akcích typu "oslava" přemýšlet, co strkám do pusy a jestli to opravdu potřebuju

CVIČENÍ:
18) Na koleji co nejméně používat výtah
19) Při cestě ze/do školy chodit aspoň o 1 zastávku tramvaje dál = méně se vozit
20) Dokončit 30 day squat challenge
21) Dokončit 30 day plank pose challange
22) Zvládnout aspoň 1 pánský klik bez pádu na držku, proboha!!:D Jsem hrozná padavka!
23) Zvládnout více pánských kliků
24) Aspoň jednou týdně zařadit jiného trenéra než Jillian
25) Zkusit něco od Zuzky Light
26) Pořádně nastudovat, co je to vlastně to Tabata cvičení a vyzkoušet ho
27) Cvičit i zádové svaly!!

ŠKOLA:
28) Hodně tam chodit :D - jooo, začátek semestru, jsem zvědavá, jak dlouho mi to vydrží :D
29) Dělat si poznámky, ať si to taky líp zapamatuju
30) Shánět včas materiály
31) Psát včas seminárky
32) Zapisovat si předtermíny
33) Udělat všechny zkoušky
34) Snažit se o prospěchové stipendium za 2. ročník - haha, zbožné přání, zas tak dobrá asi nejsem :D
35) Udělat/dodělat herbář
36) Dávat pozor a neprokecat přednášky s kamarády 
37) Vybrat si téma bakalářky a v průběhu roku jí začít psát
38) Věnovat se angličtině - skypové učení s kamarádkou :D

OSTATNÍ:
39) Hodně se usmívat :)
40) Myslet pozitivně, nenechat si to zkazit zimou a prudérními lidmi 
41) Seznámit se s někým novým - na nové koleji snad bude příležitost :)
42) Být milá za každých okolností - i na nevrlé důchodce v MHD :D
43) Šetřit a začít včas nakupovat dárky na Vánoce
44) Šetřit tak všeobecně, nekupovat nepotřebné hlouposti
45) Koupit si botasky - to se hodně shoduje s předchozím bodem, no :D
46) Koupit si kozačky
47) Koupit si zimní kabát
48) Přečíst si nějakou klasiku - po maturitě už to nemám povinné, tak už se mi do toho i chce :D
49) Kulturně žít - kino, divadlo, koncerty,...
50) Nestresovat se kvůli pikačovinám :))


7 komentářů:

  1. Tak držím pěsti, ať to pěkně odsýpá. ;)
    Určitě hodně věcí zvládneš s přehledem. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Dát si takové cíle je hodně, ale opravdu hodně důležité! Budu ti držet pěstičky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj holky, motivovaly jste mě, asi taky sepíšu soupis svých cílů :-) Ráda plánuju, tak by mi to mohlo pomoct. V posledních letech jsem se sice víceméně dostala, kam jsem chtěla, nicméně stále je co zlepšovat...především ta disciplína (především v jídle) mě začala v trochu zlobit :-( Hlavně, že ten pohyb mě stále "drží" :-) Takže holky, máme "společnou cestu", at se Vám daří. Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zase poslední dobou nějak opouští motivace a chuť cokoli dělat, vařit, správně jíst.. Nejradši bych jen spala.:D :( Tak snad mi seznam zase pomůže nahodit se do správného režimu, prostě musím.:) Ať se daří i Tobě :)

      Vymazat
    2. Mirko, děkujeme! :) Hodně úspěchů i Tobě!

      Vymazat

Děkujeme za milé komentáře! :) Přijďte zase! Na komentáře odpovídáme tady na blogu.