sobota 13. dubna 2013

Nemocná sobota



Hezké dopoledne, dámy (a případní pánové, o tom ale pochybuju :D)!

Doufám, že se máte líp než já.. Už asi týden mě trápí zdravotní problémy, mám zablokovanou hrudní páteř a nejspíš i něco s mezižeberním svalem (zánět) - teda podle pana doktora..:D Mně teda přijde, že je tam i něco na plicích, protože se mi vážně špatně dýchá, ale jsou prý na poslech čistý, tak já nevim.. Stejně si přijdu i nachlazená, pořád mě to nutí odkašlávat, ale nejde to.:D No, každopádně jsem dostala jakési protizánětlivé prášky a Fastum gel na mazání, tak snad to bude brzo v pohodě.


Nejhorší na tom ale je, že nemůžu cvičit! Přijdu si opět jako shnilotina.. V mé bujné fantazii se rojí myšlenky na to, jak na mě zase skáčou veškeré tukové buňky, které jsem (možná, doufám!:D) doteď sundala.. Cítím se hrozně z formy, a pozoruju na sobě, že jsem vážně nervní, když si ségra cvičí a já nemůžu.. Asi závislost nebo co..:D Nechci se vidět, až zase budu fit.. To bude to cvičení vypadat jako na začátku, když jsem neměla vůbec žádnou fyzičku a umírala jsem po 5 minutách s Jillian.:D Nechápu, proč mi neustále někdo nebo něco kazí moje snažení, grrr.:/

Tak doufám, že nedopadnu tak, abych si musela říkat tohle :D



Mějte hezký víkend, M.:)

10 komentářů:

  1. Ten poslední obrázek je skvělej! :D :D Brzy se uzdrav, ať můžeš pokračovat ve své cestě dál! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten obrázek je bombastický! :D

    OdpovědětVymazat
  3. No tak ten poslední obrázek je výbornej:D Brzo se uzdrav!:)

    OdpovědětVymazat
  4. napíšu to, co všichni přede mnou.. ten obrázek je vážně božskej:D:D jinak, brzo se uzdrav!:) já když byla nemocná /'jen' angína/, stejně jsem zvedla zadek a šla něco dělat, většinou aspoň ten pilates:D ale pak jsem za to dostala pěkně seřváno od doktorky..:D

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně tak, ten obrázek je úžasnej !! :D =))) Jinak já byla nemocná v kuse 14 dní a teď v týdnu jsem musela rušit jumping také kvůli zádům, byla jsem jako loutka, které se hýbají jen ruce a nohy, ale nic víc... A ještě ke všemu jsme slavili dnes narozeniny malého brášky, takže mi neunikl dort. Já jsem sebou tak zhnusená!!! :D že asi půjdu zapnut Jill !! :D =))

    OdpovědětVymazat
  6. Brzy se uzdrav! :) to musí být hrozný, když nemůžeš cvičit :/ ... ten obrázek :D :D

    OdpovědětVymazat
  7. Neboj, bude lépe! ;-) Tělo si alespoň trochu odpočine ...! Uvidíš, pak bude kondička hned zpátky!

    OdpovědětVymazat
  8. Holky, děkuju moc za podporu, snad už budu zase brzo moct vyrazit do boje v plné síle.:)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za milé komentáře! :) Přijďte zase! Na komentáře odpovídáme tady na blogu.