čtvrtek 18. dubna 2013

Prokrastinační čtvrtek

Zdravím! :)

Holky, taky občas děláte věci, abyste se vyhnuly svým povinnostem? Tak to se stalo právě mně. Místo toho, abych psala diplomku, se věnuju všemu ostatnímu... Například jsem si už stihla odlakovat nehty, projít vaše blogy, přečíst maily, prolistovat časopis Kondice, který jsem si včera konečně koupila. Nejlepší z celého časopisu je ta fitness lahev! Konečně jsem ji sehnala! Hurááá!!! A dokonce jsem koupila i pro sestru! Lahev je naprosto super! Bezvadně těsní, dobře padne do ruky... Co víc si přát?! :)




No, pomalu se půjdu vrhnout na to psaní diplomky... Nechce se mi, ale už musím! Držte pěsti, večer se ozvu, kolik jsem toho napsala! ;)

Na konec mám na vás dotaz - nemáte někdo zkušenosti s proteinem 100 % Pure Whey Star od Aminostaru? Potřebuji nějakou recenzi, chtěla bych si koupit svůj úplně první protein a tenhle mě zaujal jak cenou (jsem chudá studentka), tak příchutěmi.


Díky za případné reakce! :) A pro krásnější den písnička - Demi Lovato - Heart Attack - a bacha na chlapy! :) Už se vám taky zapalujou lejtka? :)


Pěkný zbytek čtvrtka a večer se ozvu kvůli DP. :D

Andy

16 komentářů:

  1. Báječný blog, hodím si tě do oblíbených :)

    U mě na blogu právě probíhá giveaway, potěší mě, když se zúčastníš :) http://dullsinea.blogspot.cz/2013/04/jarni-giveaway.html

    Hezký den :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já už tu Kondici nemůžu nikde sehnat ... :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, mají ji jen v tabáku Geco - většinou v obchodních centrech. Já ji koupila v Plzni, no. Ptala jsem se, když jsem ji nemohla najít. Ve dvou jsem neuspěla, ve třetím už konečně ano.

      Vymazat
  3. já si třeba na zkoušku na začátek koupila protein z DM za 162,- jinak mám ještě od bratra protein od aminostaru, ale jen 85% a je celkem dobrej...

    OdpovědětVymazat
  4. Podle mě jsou Whey proteiny(aminostar) uplně nejlepší..takže myslím, že chybu s ním neuděláš :)

    OdpovědětVymazat
  5. já přesně tento protein mám, příchuť čoko-kokos a jsem fakt spokojená. Koupila jsem si rovnou 2kg balení, protože to vyjde cenově mnohem výhodněji než menší balení. Krásně se rozpouští ve vodě (což je u některých proteinu celkem problém) a chuť taky dobrá.
    Jako nápoj (voda + protein) mi teda vůbec nechutná, ale to je spíš mnou než tím proteinem. ;) Ale třeba takový tvaroh nebo jogurt smíchaný s tímhle proteinem, to je mňamka - chutná to jako termix. :)

    Možná bych ale zkusila spíše nějakou ovocnou příchuť, tu má brácha (lesní plody) i přítel (jahoda) a chutnají méně "chemicky" než moje čoko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Bjetko! :) Já jsem právě uvažovala nad tím čoko-kokosem. :) No, ještě to promyslím. Chceme si ho objednat já i ségra. Tak uvidíme. :)

      Vymazat
  6. 100 % Pure Whey Star od Aminostaru jsem měla, mě teda absolutně nechutná, hnus! Za sebe ti určitě doporučuji WPC 80 (http://www.fitness4u.cz/proteiny/470-extrifit-professional-wpc-80-30g.html).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip. :) Asi nejdřív vyzkouším nějaký minipytlíček na zkoušku a pak uvidím. :)

      Vymazat
  7. já vím, že když budu jíst málo, tak tělo bude čerpat ze svalové hmoty, ale někdy jsem pořádně najezená i z toho množství které jím. Zase se nechci přejídat. Zkusím si zvětšovat snídaně, ale i po snídani už celkem nemůžu:D
    Na té písničce jsem teďka závislá, hraje mi každý den od rána do večera:D :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám někdy pocit, že prokrastinuju většinu svého času... taky bych teď měla psát svůj výzkumný úkol, obhajoba se blíží, a nějak... mě to pořád netrápí... takže ti fandím...:D A co se týče proteinu, taky si pořád pohrávám s myšlenkou si ho koupit, takže jsem tu na výzvědách, co ti kdo poradí...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem zase prokrastinovala skoro celej den! Ty vogy, jak já to dělám?!? Jdu psát! Jinak se z toho zbláznim! :D

      Jen vyzvídej. :) Já nad tím budu hodně přemýšlet. ;)

      Vymazat

Děkujeme za milé komentáře! :) Přijďte zase! Na komentáře odpovídáme tady na blogu.