pondělí 15. dubna 2013

Žravá fotoinspirace č. 18

Dnešní snídaně (A):
60 g müsli Mixit, 5 g plátkových mandlí, pomeranč + zelený
čaj s ananasem

8 komentářů:

  1. Jaké máš Mixit? Já si jdu dneska pro Do plavek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si míchám vlastní - základ čokokulky Obamovy, pak tam mám třešně, rozinky, kokosové lupínky a cornflakes v jogurtu. ;)

      Vymazat
  2. vypadá to krásně :) hlavně ten pomeranč bych si teď dala ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Na mě by to teda bylo bez jogurtu nebo aspoň mléka strašně suché:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to jím normálně, ale ještě si k tomu obvykle dávám jogurt. Nejdřív sním jogurt, pak müsli a pak ovoce. :)

      Vymazat
  4. jé ty dva čestvé pomeranče!! pecka :) :o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pomeranč je jedna z nejlepších ovocných pochoutek. :)

      Vymazat

Děkujeme za milé komentáře! :) Přijďte zase! Na komentáře odpovídáme tady na blogu.