sobota 30. března 2013

Zhodnocení prvního měsíce - Andy

Nazdárek! :)

Takže - po vzoru své sestry jsem se rozhodla, že také napíšu své (ne)úspěchy.

Dnes je to 31. den mého (skoro) každodenního cvičení. Začala jsem cvičit 28. února 2013, což je o chvilku později než moje sestra. Proč? Prostě a jednoduše jsem byla líná jako prase jsem to neustále odkládala! Každopádně počáteční míry jsme měřily ve stejný den. 

A jak tedy probíhal můj první měsíc? Razantně jsem změnila jídelníček - začala jsem víc jíst např. zeleninu, ovoce, celozrnné pečivo, sypané müsli, jogurty, nízkotučné tvarohy, nízkotučné sýry, šunku s minimálně 90 % masa, sóju, kuřecí maso, celozrnné těstoviny apod. Jsem strašně vybíravá. Nejím třeba cibuli, houby, pórek, ani luštěniny mi moc nejedou. Takže je celkem složité vařit něco, co by mi chutnalo a navíc to bylo zdravé. Každopádně jsem se začala stravovat pravidelně 5x denně po cca 3 hodinách, začala jsem víc pít - konečně vypiju denně alespoň 2 - 3 litry vody, což je u mě velký zázrak, protože jsem dřív skoro vůbec nepila - jestli jsem vypila tak litr denně, tak to bylo co říct... Hodně piju také zelený čaj - nejvíc jsem si oblíbila zelený čaj s ananasem od Jemči.
A cvičení? Co vám budu povídat... bylo to strašně těžké! Začala jsem cvičit Jillian Michaels. Zdárně jsem docvičila level 1, ale pak přišel level 2, který mě šíleně nebavil. Navíc mě začala bolet děsně záda, hlavně při skákání jumping jack a high knees, takže jsem se na to jako ten největší slaboch vyprdla. Ale nebojte! Já to zkusím znovu a tentokrát to prostě pokořím! A BASTA! Místo Jillian jsem jednou zkusila Boba Harpera, který mě bavil a určitě se mu chci v budoucnu věnovat. Každopádně nejvíc jsem se začala věnovat jízdě na rotopedu. Loni jsem si do bytu v Plzni nechala přivézt náš starý rotoped. Loni jsem také shodila 7 kilogramů, které jsem si neustále dole držela, což mě vážně potěšilo! A tak jsem se rozhodla, že na to hubnutí půjdu zase přes rotoped. Od té doby jezdím každý den, při jízdě zkouknu jeden díl The Biggest Loser a nevnímám tak, kolik času už na tom rotopedu sedím. A prostě mě to baví! Nějak jsem si na to cvičení zvykla a nabíjí mě to takovou zvláštní energií. Cítím se mnohem líp než dřív.

Ale abych přešla k výsledkům, které se mi teda moc nelíbí:

Počáteční míry (23. 2. 2013):                   Po 34 dnech (29. 3. 2013):
Výška: 163 cm                                           Výška: 163 cm (nečekaně stejná :D)
Váha: 82 kg                                                Váha: 80,4 kg (- 1,6 kg)
Obvod břicha: 109 cm                               Obvod břicha: 107 cm (- 2 cm)
Obvod boků: 118 cm                                  Obvod boků: 117 cm (- 1 cm)
Obvod prsou: 108 cm                               Obvod prsou: 103 cm (- 5 cm)
Obvod stehna: 71 cm                                 Obvod stehna: 69 cm (- 2 cm)
Obvod ruky: 31 cm                                    Obvod ruky: 30 cm (- 1 cm)

Snad bude další měsíc plodnější. Uvidíme...

8 komentářů:

  1. věříme! :)) a ten čajík mám moc ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čaj je úplně super! Ale už mi zase dochází. Budu si ho muset koupit znovu. :)

      Každopádně díky za podporu!

      Vymazat
  2. Každý pokrok je krokem kupředu, takže ti držím pěsti, aby se ti i dále dařilo! :))
    Jsi šikulka, tak to určitě zvládneš, a uvidíš, že další výsledky se brzy dostaví. Chce to jen vydržet! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Největší podporou jste pro mě VY, holky! :) Jsem ráda, že někdo věří, že to dokážu. A vydržet? To zvládnu! Cvičení se stalo takovou mojí drogou!

      Vymazat
  3. Na rotopedu taky koukám na nějaké seriály či filmy. Akorát, že já ten čas vnímám nějak stejně, protože neustále měním zátěž, s tepovkou se to vyrovná workoutu se Zuzkou, ale baví mě to víc, než jízda při stejné rychlosti a zátěži. :) Zelný čaj od Jemči mám taky ráda, ananas jsem nezkoušela, ale miluju broskev a malinu. :)2. lvl byla pro mě katastrofa, strašná nuda. :D Moc pěkné výsledky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Už jsem měla i chuť to vzdát, ale já to prostě dokážu! Do léta bych chtěla dát dolů tak 7 - 10 kg. Uvidíme, jak to půjde. Ale důležitější jsou centimetry a to, jak budu vypadat a jak se budu cítit. :)

      Já mám taky tepový měřič, takže na rotopedu se držím v doporučovaných 65 - 75 % maximální tepovky, při tom se prý nejvíc hubne. :) Já si tu zátěž taky občas měním, ale třeba osmička už mi přijde strašně těžká, většinou jezdím tak 4 - 6. :)

      Vymazat
  4. Paani! Po jednom měsíci mas super vysledky! Fandim vam holky!:P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme! :) Vážíme si každé podpory! Snad to půjde dolů.

      Vymazat

Děkujeme za milé komentáře! :) Přijďte zase! Na komentáře odpovídáme tady na blogu.