úterý 16. dubna 2013

Jídelníček - 16. 4. 2013 - Andy

Jídelníček - úterý 16. 4. 2013:
  • Snídaně (8:00): 60 g müsli Mixit, Selský jogurt s čokoládou, 107 g hroznového vína
  • Svačina (10:00): 1 sušenka BeBe Dobré ráno s jogurtem a lesním ovocem, banán
  • Svačina 2 (13:00): Banánová proteinová tyčinka, banán
  • Oběd (16:00): Půl fitness bagety s Florou light, 2 plátky šunky (90 % masa), 2 plátky Eidamu (20 %), ředkvičky, cherry rajčátka
  • Svačina: ---
  • Večeře (20:00): Chilli rýže se zeleninou (mražená zelenina - hrášek, kukuřice, brokolice, květák, mrkev)
  • 2. večeře: ---
  • Něco navíc: lžička karobové pomazánky, kousek karobové tyčinky s kokosem, 2 brusinky v karobu - musela jsem udělat revizi nákupu. :D
  • Pití: 0,25 l zeleného čaje s broskví; 2,4 l vody; 0,25 l čokoládového Sojmilu

8 komentářů:

  1. krasny jidelnicek :-)a ten obrazek je odstrasujici

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, snažím se. :) no, obrázek je opravdu odstrašující.

      Vymazat
    2. Jsi sikulka :-)No,odstrasujici asi jako ta moje dnesni vecere...obrazek je ale horsi

      Vymazat
    3. A co jsi večeřela, prosím tě? :)

      Vymazat
    4. dva plnene knedliky uzenym masem,zahustene zeli omastene cibulkou....cely den jsem se drzela a jedla jsem jak mam a pak po odpoledni prochazce a behani za malou po hristi mi tak vyhladlo,ze jsem sahla po takovem hrisnem jidle.....bohuzel jsem u vecere vuli nemela tak silnou,jak jindy ....

      Vymazat
    5. Mňam! Knedlíčky s uzeným bych si taky dala. :D Kurník!

      Vymazat
    6. zitra je nastesti vyzumbuji a vybeham venku :-)a od zitrka uz nehresim :-)

      Vymazat
    7. Tak když se to stane jednou za čas, tak to není nic proti ničemu. :)

      Vymazat

Děkujeme za milé komentáře! :) Přijďte zase! Na komentáře odpovídáme tady na blogu.