sobota 4. května 2013

Report z Prahy

Čauky, holky! :)

Tak hlásím, že jsem Prahu ve zdraví přežila! Zdravému jídlu, pitnému režimu a cvičení jsem se zdárně vyhýbala! :D Takže teď musím znovu najet na tu zdravou vlnu!!!

A taky škola je na prd... ale o tom jindy...

A jak jsem se v Praze měla? Sledujte, čtěte! :)


Do Prahy jsem jela už v neděli se ségrou, po příjezdu jsme skočily nakoupit do Alberta, jinak jsme se flákaly. V pondělí jsme si se ségrou udělaly k obědu kuřecí maso na ananasu s rýží. Na kolejní podmínky to bylo výborný! :) Pak ségra musela do školy, tak jsem se domluvila s kamarádkou, že zajdeme na kávičku. Tak jsme zakotvily ve Vodičkovce v McCafé. Dala jsem si muffin a cappuccino. Prostě obyčejný den.

V úterý nastal den D. Majáles!!! Byl to mazec! Měly jsme sraz se ségry kamarádkami na Lazarské a šly jsme se mrknout na majálesový průvod. S průvodem jsme pak šly až do Stromovky! Bylo to super! Turisti si nás fotili, doprava zastavovala, my všichni v průvodu pařili, byl to prostě mazec! Ve Stromovce to bylo taky fajn... Pivo, kapelky, langoše... :) A na koho jsme se byly s holkama podívat? Nejdřív Xindl X, pak Fast Food Orchestra, UDG, Wohnouti, Vypsaná Fixa, Sto zvířat a Tomáš Klus. Bylo to moc fajn.

Tomáš Klus

Chtěly jsme tam se ségrou zůstat ještě na Kryštofy, ale neskutečně nás bolely nohy, takže jsme se na to vyprdly a jely jsme doprovodit kamarádku na kolej a pak jsme jely taky směr postel.

Ve středu jsme si udělaly palačinky a jely jsme do Palladia, kde jsme navštívily Marks & Spencer a koupily jsme si v akci arašídové máslo s kousky arašídů! :) Mňam! Taky jsme ochutnaly PinaColadu a Rum & Colu v plechovce. Pak jsme se courly po nábřeží, nakoupily a jely jsme domů. Doma jsme si daly brambůrky a zapíjely žal vínkem. Koukaly jsme na film Až tak moc tě nežere. No, do roka asi uschneme, protože pusu jsme nedostaly! :( :D

Na čtvrtek jsem si s kamarádkou naplánovala snídani ve městě. Nakonec jsme se v 9 sešly na Václaváku a zašly do McCafé na croissant a kávičku. Pak jsem jela zpátky na kolej, ale jenom na otočku, protože jsem v 11:45 měla zase sraz s kamarádem. Navštívili jsme Pražský hrad a přilehlé zahrady, prošli se po Karlově mostě, na Václavák... A pak jsem čekala na ségru a při tom stihla pokecat s kamarádkou o jejím Erasmu v Mexiku. :)






A to je asi tak všechno... Se ségrou jsme pak dojely na kolej pro věci a vyrazily směr Zličín na Studenta směr Plzeň... :)

Mějte se fajn... A užívejte víkend! Já jsem dodělala seminárku a jdu se vrhnout na další a pak na diplomku a učení... a asi se z toho zblázním! :D :/

A v úterý konečně na to sono břicha... jsem zvědavá, co mi řeknou.

6 komentářů:

  1. Páni, to vypadá, že sis to porádně užila!:) Super!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jů, tak tomu říkám perfektózní výlet.Parádní ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Osobně nemám ráda Prahu a další větší města, jsem prostě krví vidlačka no :D hlavně, že sis to užila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já jsem původem z malé obce, ale už 6 let bydlím ve městě kvůli studiím a ve městě se mi líbí ty možnosti. Na vesnici nemáš moc co dělat. :)

      Vymazat

Děkujeme za milé komentáře! :) Přijďte zase! Na komentáře odpovídáme tady na blogu.