neděle 30. června 2013

Zhodnocení uplynulých dní (týdnů, měsíců,..)


Zdravím!


Tak jsem se konečně dostala k tomu, abych napsala článek - a začneme rovnou zhodnocením mého života za poslední dobu.:)

Patří vám moje velká omluva, ale neměla jsem čas a upřímně ani moc náladu, nějak se mi poslední dobou nedaří - hlavně teda v tom pozitivním přístupu k životu a v plnění mých snů..


V půlce dubna jsem publikovala článek, kde jsem si vytyčila 50 cílů, které jsem chtěla do konce června splnit.. A tady je zúčtování s mými poznámkami:

Moje tělo a zdravá strava:
1. Vyléčit záda a zánět svalu - v tuto chvíli moje priorita
2. Dostat se pod 80 kg - neneneee, snad další měsíc
3. Dostat se pod 78 kg - :((
4. Naučit se pořádně pít - aspoň ty 2 litry denně, sakra, Michaelo! - nejde mi to, zapomínám, nemám žízeň, všechno špatně
5. Ochutnat avokádo - neochutnala jsem a už mě to ani neláká, zkušenosti jiných mě odrazují :D
6. Začít se pořádně kamarádit s tělovým mlékem (nebo kokosový olejem, ten je moooc fajn) - a mazat, mazat, mazat! 
7. Konečně normálně začít jíst papriku - nedělá se mi z ní blbě, sním jí, ale asi nějak podvědomě jí pořád vytěsňuju z jídelníčku :D - kecám, už se mi z ní zase blbě dělá :D
8. Udělat nějaký zdravý dezert - dělala jsem jen samý nezdravý mňamky :D
9. Přestat si neustále trhat obočí - vydržet aspoň 3 dny bez pinzety, jsem hroznej úchyl!:D Jakmile se začnu nudit, vezmu zrcátko a jedu..:/ - jojojooo! Velká výhra :))
10. Dodržovat lhůtu výměny kontaktních čoček - a zabránit tak podráždění očí, když nosím čočky dýl než měsíc.:/

Cvičení: 
11. Začít cvičit něco na záda, aby se neopakoval bod 1.
12. Vyzkoušet něco od Zuzky Light
13. Začít cvičit Jill - Body revolution
14. Méně používat výtah - často na koleji nejezdil a když jo, tak jen směrem dolu (a to chodím pěšky :D)
15. Zvládnout aspoň 3 pořádné pánské kliky - jsem hrozná chcíplotina :D
16. Zvládnout aspoň 7 pořádných pánských kliků
17. Zvládnout aspoň 10 pořádných pánských kliků
18. Jít si zaplavat
19. Neflákat skákání panáků!
20. Zkusit Jill - 6 Week Six-Pack
21. Vyzkoušet nové cviky na břicho - aby to nebylo pořád to samý dokola
22. Aspoň 3x týdně zařadit Boba
23. Vyzkoušet něco od trenéra, kterého ještě neznám - zkoušela jsem Tonyho Hortona
24. Udělat 50 dřepů na jeden zátah - zatím nedávám, bolí mě u toho sval na vnější straně stehna, něco blbě?! - zvládnuto v rámci rozjeté 30 denní výzvy (kterou jsem samozřejmě nedodělala)
25. Používat rotanu, když už jsem jí dotáhla na kolej.

Škola:
26. Napsat seminárku na Sociální psychologii - když mě tyhle kecy taaak nebaví!
27. Napsat seminárku na Systematiku a evoluci stélkatých organismů - deadline 1.5.2013!!!
28. Chodit víc na přednášky - hlavně ty ranní, můj věčný problém - šla jsem tam a zrovna ten den mě zastihla smutná zpráva, takže jsem šla hned zase domů :( -> nesplněno
29. Když už na tý přednášce jsem, měla bych taky dávat pozor a dělat si poznámky, ne kecat s kámoškou :D
30. Udělat prezentaci na Interkulturní vzdělávání
31. Začít se včas učit, abych se potom nestresovala - jako minulý semestr, kdy jsem většinou měla na učení látky za celý semestr 1 den.:D - to určitě..:D Zase stresíky a škrtání a přepisování termínů :D
32. Udělat všechny zkoušky z oboru Biologie - nejlíp do konce června! - neneee, 1 zk mám 8.7. a poslední ještě v září
33. Udělat všechny zkoušky z oboru Výchova ke zdraví - taky do konce června! - ano, ano, anoooo!!:)
34. Udělat Výživu I. na první pokus - bohužel, až na 2. pokus, ale za 1 :)
35. Zapsat si co nejvíc předtermínů - a taky udělat ty zkoušky! - to moc nevyšlo :D
36. Udělat všechny zkoušky z volitelných předmětů - bohužel, jeden budu dělat na 2. pokus v září
37. Nezapomenout jet 19.4.2013 na Terénní práce!:D

Ostatní:
38. Jít se ségrou na Petřín 
39. Jít do ZOO
40. Udělat si fajn výletní den se spolubydlící
41. Víc se smát a usmívat :) - teď to půjde samo, když tam sluní svítíčko :) - v rámci možností :))
42. Koupit si jarní boty na podpatku - a nosit je! Nevymlouvat se na to, že v tom neumím chodit :D - nic se mi nelíbí, asi jsem divná :( 
43. Koupit si šaty/sukni/kraťasy - a cítit se v tom dobře - mám šaty, sukni i kraťasy :))
44. Užít si Pražský Majáles - ten byl super :)
45. Najít a vyzkoušet nějaký nový účes, co zvládnu udělat sama - na svatbě jsem měla jednoduchý, ale líbila jsem se sama sobě :)
46. Dočíst knížku Dívka, která kopla do vosího hnízda - nestíhačka 
47. Udělat si výlet na Plešivec
48. Cítit se dobře na kamarádky svatbě, mít pocit, že jsem fakt hezká :D - u mě neřešitelnej problém - v rámci možností :))
49. Přestat utrácet za laky na nehty, který si pak nalakuju jen jednou :/ :D - nekoupila jsem si ani jedinej!! (chystám se na to v nejbližších dnech, už mám absťák :D)
50. Najít a koupit nějaký jarně-letní parfém, který mi bude vyhovovat - teď používám Christinu Aguileru - By Night, ale to je můj zimní favorit, na léto je moc "těžký", chtělo by to něco svěžího :) Nemáte nějaký tip?
+ se opět budu opičit po ségře, ale za každý splněný cíl dát do kasičky 20 Kč.:)

Ufff.. Upřímně řečeno.. Jsem ze sebe dost zklamaná.. Dolehla na mě nějaká pozdní jarně-letní únava a nic jsem nezvládala.. Kašlala jsem na cvičení, jedla jsem jak prokopnutá, stěhování z koleje (lepší vyhořet, než se stěhovat, fakt že jo :D).. Celkově to bylo dost psychicky náročné období, nejdřív smrt v rodině, potom zkouškové..
Co vám budu povídat, jsem ráda, že se teď nějak všechno ustálilo a snad už to bude jen lepší.. Chystám se do toho zase opřít a dát do toho všechno. Slíbila jsem si, že udělám všechno pro to, abych na sobě mohla cítit v říjnu obdivné pohledy spolužáků.:D :)) Za 3 měsíce se dá stihnout spousta věcí a udělat pořádný kus "práce". Tak snad ten čas zase nepromarním.:)

Mějte fajn nedělní večer, studujícím přeju krásný prázdniny, pracujícím pohodové pracovní dny a pěknou dovolenou, která vás určitě čeká.:))


4 komentáře:

  1. to, že jsi nesplnila většinu cílů neznamená, že jsi neuspěla, i jeden úspěch tě posouvá dále v tvojí cestě, tak nepolevuj :)

    OdpovědětVymazat
  2. Plně chápu, že o zkouškovém nebyla síla na všechno, zvlášť pokud se k tomu přidaly další okolnosti. Taky se mi nedařilo, obzvlášť poslední stěhovací týden byl výživný...:-x Ale jak píše Petra výše, každý jednotlivý splněný cíl je důležitý, kdyby si je člověk vypsal zvlášť, bez těch co nesplnil, nevypadá to hnedka líp? :) Však nikdo neříká, že to musí jít rychle, hlavně když to někam směřuje....:) Taky přeju pěkné prázdniny! :)

    OdpovědětVymazat
  3. To není tak hrozné, skoro polovina hotová. Btw. s tím dietní receptem zkus třeba tenhle recept na čokoládový dezert

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za milé komentáře! :) Přijďte zase! Na komentáře odpovídáme tady na blogu.