neděle 16. června 2013

Žijeme!

Ahoj holky! :)

Přišlo nám od vás pár dotazů, jestli vůbec žijeme... Ano, děvčata, zatím stále žijeme, i když to jde dost ztuha. Nebojte! Jen jsme teď měly se ségrou moc učení, které se ne vždy vyplatilo. Já jsem dělala dvoje státnice, ségra pár zkoušek.

Jedny státnice jsem zvládla v pohodě, ale na ty další bylo jen 14 dní času... Takže se bohužel nezadařilo a v září budu muset znovu. Ale co se dá dělat, že?! :) Skákat pod vlak kvůli tomu nebudu... Protože když nejde o život, tak jde o ho*no! :) Sice mě to mrzí, ale nedaly jsme to tři ze čtyř z té naší skupiny! Což je dost brutální úmrtnost...

Každopádně já teď musím ještě dopsat diplomku, takže zatím se zvýšenou aktivitou na blogu moc nepočítejte. Ségra má ještě nějaké zkoušky, ale jestli si najde čas na napsání nějakého článku, to netuším... :) Ale hned po diplomce se zase vrhnu na pořádné cvičení a dlabání, abych měla energii do dalšího učení a hlavně psaní článků...


Zatím se mějte famárově... ;)

Vaše Andy

4 komentáře:

  1. učení je momentálně důležitější, jde vám o vaší budoucnost, tak hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme! :) Já teď potřebuju dopsat diplomku. A pak se už budu jen učit na státnice v září... Ale mám na to dva měsíce, tak si snad čas na napsání článku najdu. :)

      Vymazat
  2. Průběžně jsem si pročetla některé z posledních článků a teda, smekám. Je fajn mít to takhle zorganizované. Přidávám se k vám. :-)

    Škola je na konci roku vždycky nadměrně důležitá. Ale už se těším na ten váš comeback, abych z vaších článků mohla nabrat nějakou tu inspiraci a zkušenosti. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! :) Moc děkujeme za krásný komentář! Ještě stále bojujeme se školními povinnostmi, ale v průběhu příštího týdne bychom mohly nějaký ten článek zase přidat. :)

      Budeme se těšit na další komentáře u nových článků! :)

      Vymazat

Děkujeme za milé komentáře! :) Přijďte zase! Na komentáře odpovídáme tady na blogu.