čtvrtek 9. ledna 2014

Jídelníček - 9. 1. 2014 - Andy

Jídelníček - čtvrtek 9. 1. 2014:

  • Snídaně: Jogurt Bobík čokoládový + 60 g cereálie Dobré z ovsa Natural
  • Svačina: Proteinová tyčinka z DM - cookies & cream
  • Svačina 2: Celozrnný domácí chléb s tuňákovou pomazánkou
  • Oběd: Hovězí vývar, pečené kuřecí stehno, brambory, zelný salát
  • Svačina: ---
  • Večeře: Kaiserka s tuňákovou pomazánkou, cherry rajčátka
  • 2. večeře: ---
  • Něco navíc: ---
  • Pití: 250 ml ovocný čaj jahoda, 750 ml zelený čaj s malinami, 1 l voda
A teď do mě! :) určitě jím hrozně špatně. PS: V lednici už jsou bílé jogurty, nebojte!

11 komentářů:

  1. Zas tak špatné se mi to nezdá, až na toho Bobíka, ale úplně jsem teď na něj dostala chuť! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bobíka nejím denně. To proto, že nebyl jiný jogurt. Já mám závislost na Hollandii. :D ale tu předražili a nebudu dávat 19 Kč za Jogurt. Už jsem nakoupila v Lidlu bílé jogurty. :)

      Vymazat
  2. :( jíst tak pěkně jako ty, tak jsem už naprosto šťastný člověk.. :)) šikula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já bych chtěla jíst dokonale, ale bohužel. :)

      Vymazat
  3. Náhodou je to moc povedený jídelák :) (a když toho bobíka a proteinovku nejíš denně, proč ne :) Jak děláš tuňákovou pomazánku?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proteinovku určitě denně nejím, měla jsem ji v práci asi měsíc. ;) A Bobíka taky ne. Jen zdražili Hollandie a nebyl zrovna doma jiný jogurt. Jsem zvyklá jíst jogurt každé ráno. Ale už jsem koupila v Lidlu 2,5 % bílé jogurty. :)

      Vymazat
    2. Pomazánku dělám z odtučněného tvarohu, konzervy tuňáka, trošky citronové šťávy, pepře, špetky soli a trošky pomazánkového "másla". :)

      Vymazat
  4. Promiň, ale moc se mi to nelíbí
    Bobík, strašně moc tuku a cukru. Bílý jogurt s grankem by na tom byl lépe, úplně nejlíp s kakaem a kapkou medu;) cereálie nejsou tak zlé, ale vločky o mnoho lepší
    Proteinové tyčinky jez vyjímečně, 1 obsahuje asi 5g tuku ( a ne toho zdravého)
    Chybí odpolední svačina a 2.večeře!
    Pečivo na večer už moc ne, když už, tak aspoň kvalitní žitný chleba / knackebroty. V pomazánce je malinko bílkovin, chce to tvaroh/šunku/sýr...
    snad se nezlobíš,chci ti pomoct o:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se nezlobím. :) Já pořád tápu. Neboj, bílé jogurty už jsou koupené. Doma zrovna kromě Bobíka nic jiného nebylo. :D a já jsem zvyklá na jogurt k snídani. Jinak ty cereálie jsem dostala od kamarádky na vyzkoušení. Mají značku "Vím, co jím", tak snad tak špatné nebudou. Proteinovku jsem měla asi po měsíci. :) Zítra se chystám na domácí ovesnou kaši s lesním ovocem. Jinak obědvám většinou ve 14:00, takže odpolední svačinu si prostě nedávám. Pak kolem 18:00 si dám večeři a chodím spát cca ve 22:00. Ale ve 20:00 jsem ještě plná, tak se mi už jíst nechce. Pomazánka byla domácí - z odtučněného tvarohu, konzervy tuňáka, citronové šťávy, pepře, špetky soli a trošky pomazánkového "másla". ;) Jak mám do sebe narvat ještě 2. večeři?

      Vymazat
  5. Neni to tak spatne :) dneska jsem to mela podobne, vzdy to hold nejde =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, na KJ je to stále málo... :D :/ Já se prostě asi nikdy nenaučím jíst správně. :(

      Vymazat

Děkujeme za milé komentáře! :) Přijďte zase! Na komentáře odpovídáme tady na blogu.